Alternatif Lain Buat Duit Selain Google Adsense dan Clickbank | Blog Bilcyber.com

Alternatif Lain Buat Duit Selain Google Adsense dan Clickbank

Untuk pengatahuan Anda ….
Google adsense dan clickbank sangat penting bagi sesetengah pengemar blogger untuk mendapatkan wang secara online. Jika anda berminat untuk menjalankan iklan Adsense, pertama anda harus lakukan ialah mendaftar terlebih dahulu dan mendapatkan kelulusan. Setelah diluluskan anda boleh meletakkan Adsense di laman web anda sendiri. Anda boleh memutuskan untuk menjalankan iklan teks saja atau memilih daripada gambar dan teks. Berbagai ukuran yang ditawarkan, dan anda boleh memilih kesesuaian iklan tersebut mengikut pilihan anda sendiri pada paparan halaman anda. Setelah code dihasilkan, anda paste pada halaman HTML anda di mana anda ingin iklan muncul. Sederhana & mudah.Begitu juga dengan clickbank anda juga melalui proses yang sama…

Tapi apa yang terjadi jika anda tidak mendapat approvement atau kelulusan dari Google atau Clickbank, atau untuk beberapa alasan akaun Adsense anda itu tidak menepati specific atau keutamaan mereka? Apa yang akan anda lakukan? So jangan susah hati…Ada berbagai pilihan rangkaian lain, iklan diluar sana dan saya sudah mengumpulkan beberapa alternatif terbaik bersama di sini untuk dikongsikan….

Sebelum mendaftar untuk program iklan tersebut, pastikan anda membaca syarat-syarat mereka, perkhidmatan dan keperluan untuk memastikan ianya sesuai untuk website anda. Selain itu, tinjau pilihan bayaran sehingga anda akan tahu bagaimana dan bila Anda boleh mendapat bayaran daripada program mereka. Jom kita tinjau / skodeng hiihiih:

1) Text-Link-Ads.com:

Setelah halaman anda diluluskan, anda memasukkan Code pada halaman anda dan mereka menjual iklan teks sederhana yang tampil di halaman anda. Pembayaran dilakukan melalui Paypal atau Clickbank. Dan Anda menerima 50% dari harga jualan untuk setiap link yang mereka lineupkan. Ini adalah rangkaian iklan yang boleh diterima untuk dijalankan pada halaman yang sama seperti Google Adsense kerana hal ini tidak dianggap pengiklanan kontekstual.Cuba skodeng sini:http://www.text-link-ads.com/

2) Chitika.com:

Sebuah perkhidmatan iklan online penuh rangkaian yang melayani lebih dari dua bilion tayangan bulanan di lebih daripada 30,000 website. iklan Chitika boleh dijalankan pada laman yang sama seperti Adsense. Dua puluh empat saiz iklan yang sedia. Pembayaran adalah melalui Paypal setelah akaun anda mencapai $ 10.00, atau check apabila acc anda mencapai $ 50,00. Jom kita intai: http://chitika.com/

3) AffiliatesGarage.com:

Jenis rangkaian iklan yang berbeza yang membolehkan anda untuk memaparkan iklan sekutu di “Adsense Style”. Anda boleh menjalankan Clickbank dan iklan teks PayDotCom dalam halaman atau blog anda dan mendapatkan bayaran sehingga 75%. hiihhi banyak tak? Jom kita jazzzzz sini:http://www.affiliatesgarage.com/

4) Iklan AmaSense :

Perkhidmatan ini membolehkan anda membuat iklan Gaya Google Adsense untuk produk Amazon. format iklan yang berbeza-beza dan memudahkan untuk diintegrasikan ke laman web atau blog anda. Amasense juga boleh digunakan berdekatan dengan Google Adsense tanpa masalah atau melanggar terma syarat google adsense.

Seperti iklan diklik, anda mendapat peratusan daripada produk yang dibayar oleh Amazon bergantung pada jenis produk yang dibeli. Anda harus mempunyai akaun Amazon terlebih dahulu sebelum mendaftar. Untuk mendapatkannya pergi ke http://affiliate-program.amazon.com.

Jika anda mempunyai beberapa laman web atau blog, anda mungkin mahu menggunakan salah satu perkhidmatan yang disebutkan di atas, kemudian mengujinya, untuk melihat mana yang menjana peluang pendapatan yang lebih baik. Anda mungkin terkejut melihat apa yang anda perolehi jika anda belajar dengan betul, apa yang saya tegaskan disini buatlah research terlebih dahulu sebelum menyertai mana-mana program jana wang online kerana kebanyakannya adalah scammer atau dengan bahasa kasar adalah tipu belaka….contohnya seperti program paid perklik walaupun ada yang legit/benar tapi kebanyakannya adalah kencing dan haprak..taik unta…hal ini pernah terjadi pada saya sendiri….sehingga saya sanggup mengeluarkan wang…namun hasilnya Ciss podah…habuk pun tarak…..

Sebenarnya banyak lagi program seperti ini namun saya rekomenkan yang kat atas tu..ini yang best yang pernah saya gunakan..namun anda juga boleh mencuba seperti dibawah ini…

a) Adbrite:

Berbagai format iklan yang boleh dibuat. Anda boleh menjalankan iklan teks, banner, iklan sejajar atau bahkan iklan laman penuh. Anda boleh memilih untuk meluluskan atau menolak iklan sebelum mereka muncul di halaman anda. cara bayaran adalah setiap bulan dengan standard pemeriksaan jumlah minimum sebanyak $ 100.00. Setelah halaman anda diluluskan, iklan akan muncul dalam masa 24 jam .

b) Kontera:

iklan yang berkaitan dengan kata kunci pada halaman web anda. Iklan akan dipaparkan sesuai dengan kandungan halaman anda. Untuk website anda syarat utama untuk diluluskan harus menggunakan Bahasa Inggeris, dan isi kandungan yang kaya dengan lebih dari 50 kata per halaman. Anda boleh memasang iklan teks, gambar, billboard, dan iklan video.

c) Quigo.com:

Quigo menawarkan iklan yang mensasarkan isi kandungan kepada mereka, dengan lalu lintas yang kuat. Penerbit dengan 500,000 atau lebih pandangan laman bulanan digalakkan untuk melaksanakan. Setelah diluluskan, sila copy dan paste kod.

d) Network Yahoo Publisher:

Cara program ini berkerja sangat mirip dengan program Adsense Google. Anda design iklan sendiri, memilih warna dan format, lalu sisipkan beberapa code dalam halaman anda. Anda akan dibayar per klik. Advanced penargetan iklan dan menampilkan kemampuan sometime dapat meningkatkan hasil pendapatan kat sini. Anda boleh memilih untuk dibayar melalui Paypal setelah pendapatan anda adalah mencapai $ 50,00, atau cek apabila anda mencapai $ 100.00 dollars.

Leave a Reply

You must be Logged in to post comment.

© 2010 Blog Bilcyber.com. All rights reserved.
Proudly designed by Theme Junkie.